ångest

nu har jag varit ute med min älskade hund som fått kissat så jag kan ta det lugnt,
tänkte lägga mig i sängen och kolla på tv en stund, Skulle vilja få tag på Linnéa,
för fråga en grej för tror hon har mina hörlurar, men hon svarar inte... ;/
Ooch det är pappas... ajaa.... Det ordnar sig väl, vi får se, dom kanske är hemma.

Fick ångest idag efter skolan, för jag visste inte var mitt busskort var,
så jag börja kasta alla kläder på golvet för kolla i fickor,
sen när jag inte hitta det fick jag panik eftersom att mitt guldkort
till grönalund låg i busskort facket... SHIT säger jag bara,
och ska ju på NRJ på onsdag i grönalund, så det blev verkligen städning,
sen när jag såg något rött ligga på bordet, fatta hur sur jag blev!
där låg busskortet! Och jag hade börjar med allt i onödan,
och är inte direkt på det städhumöret, men det är väl lika bra att avsluta,
så pappa ska dammsuga mitt rum, för det hatar jag verkligen,
sen när han är klar ska jag tvätta golven,
Men det får bli senare, strax ska jag tvätta kläder i första hand,
så vi får ta dagen som den kommer, vi hörs om en timme!


                                                                                              /
  Suukkoja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0