förlåt

nu börjar det bli dåligt, men nu ska jag faktiskt sköta mig,
det lovar jag, jag tar väl med mig datorn annars om jag går någonstans, haha


Men ska berätta vad jag gjort!

- Igår så vaknade jag upp ingen aning vilken tid det var,
drog till skolan, efter skolan hem och käkade
och väntade på att Linnéa skulle komma hem från centrum,

när jag kom till henne sedan så satt jag upp hennes övre hår,
borstade hennes underhår, och sedan började vi färga det,
färgen var ungefär svart lila/blå, riktigt cool färg.
Jag blev lite orolig för hur det skulle se ut för när hon förklarade,
trodde jag hennes underhår skulle vara lila.. ? haha.
Och hon var orolig för hur hennes hår skulle bli,
så jag lugnade ner henne genom att säga att jag färgat hår förut,
vilket jag aldrig hade gjort, men jag måste säga det här!

Hon blev jävligt nöjd med sitt hår, och jag var jävligt stolt
för att jag kunde färga hennes hår så bra, sååå, tummen upp för det!

Efter det kom jag på att min plånbok var i skolan!
med mitt busskort, guldkort och pengar och massa.
Så jag och Linnéa sprang till skolan, och vi kom precis när rektorn skulle dra,
så han släppte in mig och jag fick springa och hämta plånboken.

Efter det drog vi till gröna lund, riktigt härlig dag alltså!


- dagens planer, hmm.. aa, kvällens är iallafall NRJ!
hoppas vi ses ikväll, haaaaaaaaareee braa! :D


Påväg till gröna lund, och jag är stolt att jag inte är som alla andra,
att jag kan åka med mjukisar , stor tröja och uppsatt hår till grönan (y)
framför allt till stan också, det gillar jag! ;)

tjejer, det handlar om att trivas i sina kläder,
man behöver inte alltid se bra ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0