hittills har min dag sett ut såhär

Alarmet ringde vid 09.20, men var vaken långt innan det,
så när alarmet ringde klädde jag på mig, vilket inte var så kul,
första skoldagen var ju idag.. Kände verkligen inte för att gå till skolan,
ojoj... Ta mig tillbaka till sommarlovet!

När jag väl kommit iväg till skolan var det rätt lugnt,
vi hade inga lektioner, utan dom delade ut pappet och så,
sedan lunch, därefter papper igen, sedan så slutade vi.

Helt onödig dag alltså.. Kunde likagärna vara hemma och kollat
skolia istället, haha, ajaaa... vad gör man inte, ska ju sköta skolan nu så.

Måste säga att vi har skönaste schemat, jag bara älskar det!
så skolkar jag är det mitt eget fel, inte skolan, så nu kommer jag inte skolka,
aldrig tyckt om ett schema, men någon gång måste väl vara första? :)

Såhär såg jag ut idag, ingen stil, otroligt trött..

Vitt Linne, och as stora mjukisar, ni anar inte hur skönt det var!


Osminkad och uppsatt hår, så är jag nästan alltid, jag hatar smink,
mascara går bra, men foundation går verkligen inte.. Bläää!

Iallafall efter skolan så var jag ute med Lawen en stund,
sedan skulle jag till pappas jobb för att hjälpa honom,
men det slutade med att jag drog hem, kollade på one tree hill serier,
men kände senare att jag orkar verkligen inte.. Så stängde
av tvn och deckade skönt i sängen.. Nu ska jag ut med hunden,
så vi får höras snart/senare,
                    suukkoja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0