smink idag


Först använde jag mig av foundation ifrån Maxfactor,
för att jämna ut huden lite.



Efter det använde jag mig av rough, ingen aning varifrån.



Sedan tog jag kajal, lite över, och lite under, ingen aning varifrån,
fick den utav en gammal vän.



Sedan använde jag mig av svartglittrig ögonskugga från H&M.



Därefter vit ögonskugga ifrån isadora



Mascara, Extra volume collagene + ifrån Loréal



Volume milliom lashes från Loréal



Och läppstift+ lite glans ifrån Loréal,
som jag också fått av en gammal vän.

=



Kommentarer
Postat av: Theresé Adelman

Snyggt! ;)

2010-08-21 @ 23:42:12
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
Postat av: Anonym

KAn inte du göra smink videos eller hår videos ibland och visa hur du brukar göra det skulle locka läsare och vara väldigt roligt att se :)

2010-08-22 @ 01:14:49
Postat av: Felizia Höök

jätte fint :)

2010-08-22 @ 08:01:45
URL: http://feliziahooks.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint! :)

2010-08-22 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0