kryper ner i sängen

Har smörjt in axlarna,ryggen och halsen
med tigerbalsam, det bara bränner överallt,
det är as skönt med tanke på att jag har as ont i kroppen!

Så jag åkte till Hemköp och köpte some candy med min pappa,
så nu sätter jag på någon film,
och proppar i mig godis redan nu på dagen,

det här var jag innan jag drog till hemköp.



Halsdduk, fick utav en gammal tjejkompis.
Jacka utav syster,
Grå tjocktröja från H&M
Vitt linne från ginatricot.
Svarta mjukisar ifrån bästavän



vilken film blir det? hmm..
jaaduu, det blir: John tucker must die,
en gammal klassiker för mig, älskade den förut,
senare ikväll/inatt blire Rest stop,

men föööööörst blire en sväng med hunden innan
så han inte gnäller under filmen, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0