Menade allt jag sa, allting gick så jävla snabbt!

Började skolan vid 09.00, senare hade jag möte,
gick as bra, så det är bara att hoppas på det bästa!

Efter mötet drog jag och Linnéa hem till mig, så vi kollade på säg att du älskar mig,
sett den en gång förut tyckte inte det var en bra film,
men eftersom Linnéa kände Erik som är med som har dött,
så tänkte vi kolla på filmen.

Därefter så gick vi ut med min hund en snabbis, sedan drog hon hem för att äta,
då hoppade jag in i duschen, så nu känner jag mig fräsch! :)

Vad som händer senare får man se, det regnar ju ute, suck..

Kanske en promenad i regnet skulle sitta fint, jag tycker om regn ibland.
Några härliga nya låtar på mobilen och en promenad skulle sitta fint,
Men nu blire dator och lite hemma mys, ha de bra, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0