tråkigt?

KÄRLEK

 

Är du singel nu? yeeees :)

Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa

Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Vet inte om jag vågar satsa..

 

Har du kört oskyddat nån gång? Nej

Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej

Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha, ja verkligen ;p

Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej!

Haft sex på fyllan? Nej.

Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? usch nej.

Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja.

Sparat något från ett gammalt förhållande? Yes.

Somnat gråtande pga kärleken? Flera gånger :)

Varit på en blind date? Kan man väl säga, haha, usch!

Varit otrogen? Ja tyvärr.. har hänt.

Har du någonsin varit kär? Ja, en gång.

 

KOMPISAR

 

1. Har du nån bästa vän? Linnéa Bjur, mitt ljus i allt!

2. Är du ofta med dina vänner? Rätt så

3. Vad brukar ni hitta på? Allt knasigt vi kommer på.

4. Bästa minnet med nån vän? kryssningen.

5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Linnéa såklart!

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Haha ja? ;o

7. Har du hatat din bästa vän? Hade jag hatat henne ngn gång hade hon inte varit min bästavän.

8. Litar du på din bästa vän? Genom alla tider.

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? haha, om dom har!

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja tyvärr.

12. Vart bor din bästa vän? bredvid mig! :D
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Inte ofta, men det kan hända.

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja, har hänt, men inte mycket!

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? haha ja!

16. Ljuger du för dina vänner ofta? självklart inte.

17. Vilken kompis var du senast med? Linnéa, för typ en kvart sen.

                                                    / lånad utav Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0