kommentar

Anonym om smink idag:
KAn inte du göra smink videos eller hår videos ibland och visa hur du brukar göra det skulle locka läsare och vara väldigt roligt att se :)

svar - heeeeejsan, ööhm... brukar inte sminka mig så ofta,
men nästa gång jag sminkar mig kan jag försöka göra både hårvideo och smink video då,
men jag lovar dig att det kan dröja några dagar, eftersom jag inte
är personen som använder smink, men det kommer någongång, jag lovar!



Har haft dålig uppdatering dehär timmarna för att jag gick till
min bästaväns låtsas pappa, så vi har ätit godis och kollat på film,


Efter det så tog vi det lugnt i höjden, vi var utanför hennes pappa,
sedan så var vi vid ålderdomshemmet, tills en gubbe sa till oss att gå,
för vi inte var tysta, haha och eftersom han var gammal
och vi har respekt för folk som har respekt tillbaka, så självklart
packade vi ner allt i väskan och bad om ursäkt, så gick vi därifrån.

Har massa bilder, men alla kommer inte in på en och samma gång,
för det blir bara jobbigt, kanske lägger in några, eller självklart gör jag det!

Sen har vi videos också, hoppas det kommer gillas!
Nu ska jag iallafall tvätta bort sminket, sedan lägger jag in allt
på datorn, så vi hörs snart, och en en gång..
FÖRLÅT för ingen uppdatering, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0